Mimijumi jest marką wywodzącą się ze Stanów Zjednoczonych,, którą w 2008 roku założyło dwóch psychiatrów oraz projektant z misją zrewolucjonizowania rodzicielstwa. Firma, poprzez projektowanie oraz produkcje niezbędnych akcesoriów do opieki nad niemowlęciem, chce zapewnić dzieciom i ich rodzicom jak największą naturalność doświadczenia, jakim jest karmienie dziecka. Wygląd butelki opiera się na psychologicznej dynamice karmienia oraz wykorzystaniu piersi mamy jako obiektu dającego ukojenie dziecku. Korzyści płynące z karmienia piersią są doskonale znane, jednak nie zawsze jest ono możliwe. Czy to z przyczyn zdrowotnych czy wynikających z narzuconych norm społecznych, zdarza się, że kobieta karmić piersią nie może wcale, lub w konkretnym momencie nie ma takiej możliwości. Z tego powodu we współpracy z najlepszymi ekspertami od laktacji, mamami i lekarzami powstał pierwszy produkt –butelka Very Hungry, jako zastępstwo dla piersi mamy i stylowe uzupełnienie naturalnego karmienia. Projektując butelkę zadbano o każdy, najmniejszy szczegół, od materiałów najwyższej jakości, po bezpieczeństwo i wygląd zbliżony jak najbardziej do prawdziwej piersi. Wszystkie produkty Mimijumi pozbawione są BPA oraz lateksu, spełniają rygorystyczne normy europejskie. Po sukcesie, jaki odniosła marka podbijając rynek rodzicielski, obecnie jedną z największych aspiracji marki jest wytwarzanie najbardziej bezpiecznych butelek dla niemowląt na świecie. Z tego powodu od 2011 butelki oraz smoczki produkowane są w Austrii, wykorzystując do tego materiały najwyzszej jakości pochodzące tylko z Niemiec, Szwajcarii i Holandii.